4 NASVETI ZA USPEŠNO SELITEV POSLOVNIH PROSTOROV

Selitve poslovnih prostorov so vsakodneven pojav in redna poslovna praksa. Največkrat se selitve poslovnih prostorov zgodijo iz operativnih razlogov in zaradi potrebe po večjem prostoru zaradi razširitve kadra.

Kakor pri zasebnih selitvah, gre tudi pri selitvah poslovnih prostorov za veliko skrbi in stresa. Da pa osnovni procesi podjetja ne bi preveč trpeli, more biti selitev izvedena hitro in učinkovito. Za vas smo pripravili nekaj nasvetov za selitev poslovnih prostorov.


1) Pripravite smiselno časovnico selitve

Selitve malih in srednje velikih podjetij lahko trajajo tudi več mesecev, da dnevne aktivnosti ne trpijo preveč, je potrebno narediti časovnico aktivnosti, ki ključno pripomore k organiziranosti selitve poslovnih prostorov.

 

2) Odprto komunicirajte z zaposlenimi

Selitev na novo lokacijo bo tako ali drugače zaznamovala vaše zaposlene, zato je vaša dolžnost, da jim pokažete razloge in smiselnost selitev, saj bodo tako bolje razumeli in tudi njihova pomoč ne bo izostala.


3) Najamite profesionalni selitveni servis

Že organizacija zasebne selitve je lahko velik zalogaj, samo predstavljajte si koliko organizacije je potrebne za selitev poslovnih prostorov z na primer 200 zaposlenimi. Samo pravi selitveni servis bo zadevo zoorganizaral do potankosti, da bo le ta potekala najbolj učinkovito.

 

4) Razdelite naloge in dolžnosti

Pri razdelitvi nalog je najlažje slediti heirarhiji v podjetju, tako, tudi informacije in navodila potujejo po že utečenih komunikacijskih kanalih. 

 

                       

                           Vir: https://www.pinterest.com


Se seliš, mi poskrbimo, da mirno spiš?